Rozdíl mezi dropshippingem a přeposíláním objednávek
Z Rozdíly.cz
(Založena nová stránka: Často se dnes provozuje eshop tak, že o skladování zboží, jeho odesílání a mnohdy i reklamace se stará třetí osoba. Na vás je pouze přivést do svého obchodu…)
Porovnání s novější verzí →
Verze z 15. 8. 2011, 20:32
Často se dnes provozuje eshop tak, že o skladování zboží, jeho odesílání a mnohdy i reklamace se stará třetí osoba. Na vás je pouze přivést do svého obchodu zákazníka a přimět ho k objednávce.
Tento způsob provozování eshopů má ale dvě varianty, a to dropshipping a přeposílání objednávek.
Dropshipping
Ve chvíli, kdy si zákazník na vašem eshopu objedná zboží, je automaticky přesměrován na mateřský eshop, který s ním vyřeší vše ostatní, jako je doprava, reklamace, podpora a podobně. Provozovateli dropsipping eshopu pak akorát přijde provize.
Přeposílání objednávek
Při přeposílání objednávek sice objednané zboží odesílá mateřský eshop, ale adresa odesílatele i všechny ostatní údaje jsou z vašeho eshopu. Z toho plyne, že je také potřeba řešit reklamce, podporu a podobně.